Plog 4 – Flitsbezoek Dubai deel 2

Hierbij alweer deel 2 van ons korte tripje naar Dubai. In deel 1 van ons flitsbezoek aan Dubai konden jullie de eerste twee dagen zien. Hierbij de laatste 1,5 dag in Dubai, waarbij er meer tijd was voor ontspanning en ontdekken van Dubai zelf. Wat hebben we genoten en wat was het fijn even zo samen. Kijken jullie weer mee?

Dag 3 in Dubai en we zijn weer onderweg. Het verkeer, ik zal er even aan moeten wennen straks. Links of rechts inhalen alles kan en mag.
Dubai Frame komen we onderweg tegen. Mooi! Daar gaan we zeker heen met de kids als we hier wonen.
We moeten nog tanken. Bijzondere ervaring, terwijl je in je auto zit te wachten tot iemand anders de tank vult. Vervolgens betaal je maar liefst ongeveer 16 hele Euro’s… Kan slechter zullen we maar zeggen.
Ontspannen in het Wild Wadi Waterpark en zoeken gelijk uit of we straks hier een Annual Pass willen aanschaffen. Kunnen we het hele jaar door met de kids lekker zwemmen. Mels heeft zich prima vermaakt 🙂
Vanaf onze ligbedden hebben we uitzicht op de Burj Al Arab. Eind van de dag sleept Mels mij mee van de hoogste glijbaan. Daar heb je een nog mooier uitzicht. Aanrader!
Op weg naar de uitgang komen we deze tegen. Wat een leukerd.
We besluiten sushi te gaan eten. Onderweg komen we ‘Düsseldorf’ tegen. Moesten we erg om lachen. Als Mels het mist kan hij even hierheen ;-).
Wat was dit allemaal lekker. Vooral de popcorn garnalen. Om je vingers bij af te likken! Dit gaan we snel doen als we verhuisd zijn.
Het eindresultaat, 9 bakjes hebben we verorberd. Leuk detail aan de hand van de kleur weten ze wat het kost en maken ze de rekening op.
Terug bij het hotel parkeren we onze ‘bolide’ naast een Tesla. Volgende keer toch maar een grotere auto huren. Wat denken jullie?
Ook vandaag tijd voor een afsluitend drankje. Dit keer met een midnight snack erbij. Soort kroketjes, maar toch anders. Smaken niet heel bijzonder, volgende keer wat anders kiezen.
We worden wakker en het is alweer tijd om naar huis te gaan. Nog een half dagje. Vanuit het bed zien we dit al dagen op het plafond van de hotelkamer in Zabeel House by Jumeirah. Je blijft toch iedere keer kijken.
Nog even genieten van het uitzicht over Al Seef. Hier zullen we niet heel vaak meer komen, aangezien we aan de andere kant van Dubai gaan wonen.
We hebben nog een afspraak in La Mer. Weer een ander gezicht van Dubai. Een gebied van 2,5 km langs het strand met leuke cafe’s, restaurants, speeltuinen, trampoline park, waterpark, winkeltjes en nog veel meer. Hier komen we zeker nog eens terug.
Na onze afspraak pikken we nog even de laatste zonnestralen mee en genieten van de omgeving en elkaar. Dan is het alweer tijd om naar het vliegveld te gaan. De dagen zijn omgevlogen!
We sluiten af met, wederom, eten. We zijn ruim op tijd op het vliegveld. De auto inleveren ging sneller dan verwacht en ik maak hier alvast een begin aan de 1e plog van deze trip. We hebben genoten, maar nu snel weer op naar de kids.

Dit was ‘m dan echt. De leukste en grappigste foto’s van onze trip. We hebben er nog veel meer gemaakt, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Ondertussen zijn we alweer druk met het dagelijkse leven in Nederland en bezoeken we nog veel vrienden en familie. Dit dus in de volgende plog.